1. Zamówienia produktów może dokonać, firma lub osoba fizyczna za pośrednictwem formularza do składania zamówień, do którego dostęp otwiera się w momencie dodania produktu do koszyka.
2. Zamówienia można składać 24 godzinny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 15:00, w soboty, w niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Po złożeniu zmówienia Klient otrzymuje drogą elektroniczną informację potwierdzjącą przyjęcie przez sklep zlecenia wraz z prośbą potwierdzenia. Realizowane są tylko zamówienia potwierdzone.
3. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji. Brak podjęcia jakichkolwiek decyzji w czsie dwóch dni powoduje, że zamówienie nie zostanie zrealizowane.
4. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
5. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania czy też wycofania towaru z oferty sklepu, przeprowadzania i odwołania akcji promocyjnych.
6. Złożenie zamówienia jest wiążące w momencie, gdy na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail przyjdzie informacja zrotna od sprzedawcy, że zmówienie zostało przyjęte do realizcji. Zmiana zamówienia jest możliwa do czasu gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
Płatności
1. Klient może wybrać jedne z poniższych sposobów realizacj płatności:
- przelewem bankowym na konto firmowe w formie przedpłaty
- gotówką - płatne przy osobistym odbiorze w siedzibie firmy
- gotówką - przy odbiorze towaru u spedytora (tylko do 500 zł brutto)- chwilowo niedostępne
2. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku wykrycia mechanicznego uszkodzenia zamówionego towaru Klient zobowiązany jest do sprządzenia w obecności pracownika firmy kurierskiej 'Protokołu Reklamacji'.
Zwrot towaru i reklamacje
1. Na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.z dnia 31 marca 2000 r.), klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyny, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu. Produkty muszą mieć kompletne oryginalne opakowania bez śladów otwierania, używania bądź naruszania zawartości. W celu wysłania do sprzedawcy należy użyć takich samych opakowań zewnętrznych, jakie były zastosowane w otrzymanej przesyłce. Kwota zostanie zwrócona na adres nadawcy (lub rachunek bankowy) po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu zawartości. Paczki (zwroty) za pobraniem nie będą przyjmowane.
2. W chwili anulowania zamówienia, zarówno przez Elpon-Bis jak i kupującego, kwota zrealizowanej przedpłaty jest automatycznie przekazywana za pośrednictwem rachunku bankowego Elpon-Bis osobie składającej zamówienie. W przypadku rezygnacji z zamówienia przez kupującego już wysłanego towaru (przesyłka w doręczeniu), zwrot przedpłaty następuje po stwierdzeniu jego ponownego przyjęcia do magazynu firmy, a kwota przedpłaty zostanie pomniejszona o koszty związane z realizacją zamówienia (pełny koszt opłat transportowych)
3. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne, powinien odesłać go przesyłką, po wcześniejszym kontakcie, pod adres sklepu Elpon-Bis ul. Kunickiego 48, 20-412 Lublin. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt. Do odsyłanego towaru należy bezwzględnie dołączyć dokument sprzedaży tj.faktura, paragon. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
4. W przypadku uszkodzeń powstałych podczas dostawy towaru Klient zobowiązany jest do sprządzenia w obecności pracownika firmy spedycyjnej 'Protokołu Reklamacji' oraz niezwłocznie skontaktować się z nami.
Gwarancje
1. Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie, z pewnymi wyjątkami dotyczącymi niektórych podzespołów, posiada gwarancję. Ze względu na naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych, nie są one objęte gwarancją. Dotyczy to również kabli i innych podobnych elementów.
2. Gwarancja udzielana jest, w zależności od produktu, na okres od 3 do 24 miesięcy.
3. Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy.
4. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja lub obsługa, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem. Gwarancja nie ma też zastosowania w przypadku dokonania przez Klienta nieautoryzowanych napraw.
5. Część produktów posiada gwarancję producenta, co oznacza, że może być ona zrealizowana jedynie w serwisach przez niego wskazanych, bez pośrednictwa naszej firmy.
6. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady produktu, zostaną one usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od dnia uznania przez Elpon-Bis zasadności gwarancji. Jeżeli jednak naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych, bądź wysłania wadliwego podzespołu do specjalistycznych serwisów, termin ten może być wydłużony do 28 dni roboczych.
7. Niedochowanie warunków gwarancji, w szczególności: zerwanie plomby gwarancyjnej, zerwanie lub uszkodzenie naklejek z kodem paskowym, transportowanie towaru do serwisu w sposób umożliwiający jego uszkodzenie, powoduje unieważnienie gwarancji.
8. Do wykonania uprawnień z gwarancji niezbędny jest dokument wydania towaru wraz z dokumentem zakupu (paragon fiskalny bądź faktura). Zagubienie dokumentu sprzedaży uniemożliwia dochodzenie roszczeń Klienta w ramach gwarancji.
Postanowienia końcowe:
Prezentowany cennik ma charakter informacyjny nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Pomimo najwiekszej starannosci w opracowaniu informacji nie gwarantujemy, ze publikowane dane techniczne nie zawieraja uchybień lub błędów,które nie moga jednak byc podstawa do roszczen.
W przypadku watpliwosci prosimy o kontakt przed podjeciem decyzji.
Informujemy iż zgodnie z Kodeksem P.W.P. Art.156 pkt.1 ust.3 , Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie sklepu internetowego należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Nie sugerujmy, że jest to produkt oryginalny producenta chyba że jest tak oznaczone.
Ponieważ prowadzimy sprzedaż także w sklepie "nie wirtualnym" oraz innymi kanałami dystrybucji, dostępność niektórych produktów może ulec zmianie.